Sunday, October 2, 2011

Day 94

Weekend! While the weather is still nice, Bob and Marilyn went to camping for the weekend. This house project kept them away from summer camping this year. We were glad finally they could go at least one. While Bob is not here we were continue working on siding. It went pretty well. F-channel for soffit hasn't delivered. So we needed to quit before we covered all around window.
週末です!まだ気候がいいうちにとボブとマリリンは週末キャンプに行きました。毎年夏は何度もキャンプに行くようだけど、今年はこの家のおかげでこれまで行けなかった。最悪一回でも行ってもらえてよかった。ボブが留守の間、私たちは外壁の作業を続ける。順調に進んだ。軒の天井をはるためのFチャンネルという部品がまだ届かないため、窓の一番上までは板をはれず、今日はおしまいにする。
To be honest, we enjoyed our alone time too. Because today was our first sixth month anniversary! We bought salmon, and avocado. Celebrate with Sushi roll! It was fun to make, yum to eat. Maybe we can do this on our moving party or something.
実を言うと、私たちも久しぶりの二人の時間を楽しみました。いつも気がついたときには記念日がすぎているが、今日は半結婚記念日!サーモンと邪道ながらアボカドを買ってきて巻き寿司を作った。楽しく作れて、舌も満足。これは引っ越しパーティーかなんかによいかも。

No comments:

Post a Comment