Monday, March 12, 2012

Show information




Finally I am writing in here that my solo show is ongoing at The Kansas City Artists Coalition, Charno gallery in Kansas City from March 2nd to 30th. I have some new works I did at my new studio! Since I have to start from setting kilns, figure out glazes, set up for metal workshop in few months, it was really busy. But at the same time, I was pretty happy I could start work for my art again.
今更ですが、私の個展について少しお知らせです。実は3月2日から30日までともう既にKansas City Artists Coalition, Charno gallery という Kansas City にあるギャラリーで始まっています。いくつかこの新しい作業場で作ったものも展示してあります。間に合ってよかった!窯をつなぐところから、釉薬も新しく作らなければならなかったし、金工の作業場も1ヶ月半ほどの間に作らなければいけなかったので、かなり慌ただしく忙しい日々でした。同時にやっと制作を始めれてなかなか幸せいっぱいな毎日でした。


The opening party was March 2nd . I did an artist talk. I was pretty nervous, but seemed like my Japanese English worked ok. I had lots of good responds. Thank you for everybody who came to the opening.
オープニングは初日、アーティストトークがあるのでかなり心配でしたが、どうもこの日本人英語が逆によかったようで、たくさんよい意見をいただきました。足を運んでくれた皆さんどうもありがとうございます。


It is up until March 30th. My work is difficult to show in a photo. If you are lucky and happen to be around Kansas City that day, don’t forget to stop by at the gallery.
3月30日まで展示してあるのでよろしければご高覧ください。私の作品はかなり写真に収めるのが難しいので、その間にカンザスシティーにいる!というラッキーな方はぜひともギャラリーまで足を伸ばしましょう。
Add Image
Momoko Usami Solo Show
Charno Gallery
March 2 – 30, 2012
Friday, March 2, 2012
Artists talks begin at 6pm
Reception to follow 7 – 8:30pm

The Kansas City Artists Coalition
201 Wyandotte, KCMO 64105
816.421.5222

No comments:

Post a Comment